Jun 25, 2015

G'day

Aassalamualaikum peoplee. 


Currently 1.03am, 8 ramadan. June 25th. Ehey.


Tadi, around 4pm. Result sem 2 for degree release. Hm tak harap tinggi sangat, rendah pun tak. Just i've my target tapi kalau tak achieve pun I tak kisah :) saja suka-suka buat target. Lagipun its for my self satisfaction. Nak tengok kemampuan I macam mana. Hahaa.


Alhamdulillah, it come out well :)

Siapa tak happy kan? 
Tapi happy simpan sendiri.
Share happiness only with people who always support me. Family, juairah, yermak, jelitawan :)


Tapi, takut actually. Takut tak boleh nak maintain.
I dont want to climb too fast as i might be can fall down.


Tapi apapun thanks to people who always support me. Zuhairahhhh, nak kena mention banyak kali hahahaaaa sebab dia banyak ada time aku meroyan, gembira eh semualah.


May success always be with us, insyaAllah. Amin :)




See again
Xoxo; ila



1 comment:

  1. Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@zalora.com.my. I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete