May 2, 2013

impian

assalamualaikum and morning. 
3.24am already. ehee


btw, semua orang ada impian.
ini aku nak cerita impian orang perempuan mengikut pandangan aku.
kan aku suka memerhati dan menelah hati. lulzz



okey. masuk cerita.
mungkin bagi semua perempuan. mereka ada impian
punyai suami yang berkerjaya. pekerja kolar putih. takpun biru.
( engko pegi tanya incik google kalau taktau kolar putih kolar biru hapee )



sambung menceceh,
senang cerita, lelaki yang ada kerjaya yang boleh menjamin kesejahteraan hidup orang perempuan waima suri rumah sekali pun. maka di sininya aku terfikir bila terserempak dengan pekerja-pekerja lelaki yang sorong troli jual ayam dekat pasar. lelaki yang kerja sebagai nelayan. lelaki yang kerja sebagai pembancuh lori simen. lelaki yang kerja tebas rumput tepi highway. senang cerita, bukan pekerja kolar putih atau kolar biru laa.


adakah jodoh untuk mereka jika semua perempuan pasang impian seperti yang dinyatakan di atas? 


korang baca lah blog ni. dia ada terangkan pasal sekufu. aku malas nak taip lebih




btw itu semua jodoh. Allah lebih tahu. 
korang terus doa je okey. He is always listen. insyaAllah :)



p/s: tak salah impian setinggi gunung. tapi balik pada diri. tengok mana yang kurang tu betulkan dulu. peace

No comments:

Post a Comment