May 12, 2013

happy mother's day

assalamualaikum ,
 
 
 
mak saya garang.
tapi syukur sangat ada mak macam tu. Kalau tidak mungkin saya jadi azilaa yang hanyut dengan keseronokan semata. atau mungkin kalau tidak saya jadi azilaa yang tidak segan silu berpelukan dengan lelaki bukan mahram then show it to her,

"mum, he's my boyfriend"
"sweetnya anak mak"

LOL. but that is reality nowadays bila ada mak yang sokong setiap tindak tanduk anak dia. kalau saya buat gitu. mau pelempang hinggap. tengok garang tak garang mak saya? tapi saya pelik bila her students cakap mak saya manade garang time mengajar! teringin nak rasa mak jadi cikgu saya. boleh balik zaman sekolah tak? ahhaa

and bila dia bagi nasihat, kenkadang perghh. sangat menusuk makan hati jantung usus semua. pedih sampai boleh nangis. tapi tak nangis pun konon hati keras gilaa. padahal. hahaa

tapi apa pun, garang mak membentuk saya.
happy mother's day.
terima kasih mak!






nak jadi menantu dia? sila jemput datang rumah. 
tengok garang ke tak garang. herherr


xoxo


No comments:

Post a Comment