Nov 17, 2012

perempuan dan kecantikan

assalamualaikum and helloooo.


today is AIM19.
and i'm the one who is not watching it. hostel student. like always.


by the way,
perempuan dengan kecantikan memang tak dapat di pisahkan. and nowadays, major of blogger banyak yang jual segala macam produk kecantikan, kosmetik, suplement and yedaa yedaa. like seriously. aku fikir, ada ke orang nak beli? 


and aku rasa ada. yang obses nak cantik.
and imma one of them. em


tapi aku tak ada laaa obses sangat. sekadar pakai mask sebulan sekali kalau rajin and yeda yedaa. imma not so interested. and kalau lepak dengan diorang, segala jenis topik pasal kecantikan keluar.


dari, ubat kurus. korset laa ape lah. nak hilangkan jerawat. nak putihkan muka. nak tinggi. nak hilangkan power mata. macam-macam okey.



dan jual barang pasal perempuan memang laku. dan saya sedang mempertimbangkan nak jual handbags secara online. in shaa Allah.




okey. semoga terus cantik, bukan saja luaran. dalam penting dan harus di titik berat. okey? kbai



p/s: aku tengah pakai masker niee, tak boleh nak gelak :( taknak tunjuk gambar. masker dia hitam gilaaa. okeybai

No comments:

Post a Comment