Oct 14, 2012

oktober update.

 assalamualaikum aucakk!


kesian blog nie, berhabuk-habuk. aa agak betul orang cakap, blogger ni kalau dah masuk dunia twitter. blog dia tu sebelah mata je kot dia pandang. ke aku je yang macam tu? ahaaa


tapi seriously macam langsung tak ada idea nak tulis apa. sebab apa yang kita nak tulis tu kadang kita dah tweet dulu. hahh! mana best dah nak update. blog ni kena ada feeling feeling sikit nak tulis. baru syiokkk! eh lebih. hihii

 
BUDAK MALAS -,-


and lagi sebulan mungkin. official jadual final exam belum keluar. so yeah kalau ikut perkiraan mungkin lagi sebulan final exam. maka berdirinya aku disini ..


 
ye berdirinya aku di sini ..

doa korang aku pohon untuk kejayaan aku. bukan untuk final sahaja. kejayaan dunia dan akhirat. doakan aku :)  dan juga kemaafan zahir dan batin. korang pun good luck! khasnya buat warga MITEC.


dan sentiasa ingat,
 

there is no successful, if we're only lying in bed
waiting and keep waiting (azila, 2012)



1 comment: