May 25, 2012

tuah !

assalamualaikum dan salam satu mahasiswa ! ehh. hahaa


 
nazmi faiz mansor

para gadis or peminat bola mesti kenal dia kan. if bukan peminat bola pun aku rasa mungkin kome kenal kot. iya lah cerita pasal dia dah tiga hari berturut turut keluar dalam surat khabar. aku yang membaca nye pun dok senyum senyum. ehh


aku bukan nak cecite pasal kehebatan si namimo ni. semua orang dah tahu pasal dia. cerita dah basi. malas lah aku nak melenguh kan tangan dok nak tulis pasal dia lagi. haaaa usha gamba bawah ni plop.


 
razali rohani, OKU

aku bukan nak buat pembandingan antara depa ni. just aku nak cakap aku bangga dengan depa bedua ni jer. razali ni mungkin korang tak kenal. meh aku cerita sikit pasal dia. 
 
dia ni lahir tanpa tangan and dengan usaha gigih, dia belajar melukis guna kaki sampai lah lukisan dia ni boleh di jual dekat kanada. KANADA okeyy. bukan malaysia. 



hebat bukan ? 
itulah. tuah ayam nampak dekat kaki. tuah manusia? rahsia Allah. 
 
 
usaha tu yang memainkan peranan penting. nazmi tak kan main dekat portugal kalau dia dok melangut je kat tengah padang. and lukisan uncle razali ni tak kan di jual sampai kanada kalau dia dok ratap nasib dia yang serba kurang. setiap usaha ada ganjaran nya. InsyaAllah. doa moga rezeki kita pun murah seperti mereka :)

No comments:

Post a Comment