Apr 16, 2012

hadiah laaaagi. trimas !

assalamualaikum and selamatpetang !



lama den dop hapdate belog den ni. besawang dah. hadeh! malas satu tambah mood dok ada tambah dok ada idea apo bondo den nak mengarut dalam benda alahh ni haaa. bahasa apa kau cakap ni azilaaa. guna melayu formal lah makcik ! alright.


bosan bosan je lah entry aku sekarang. sumpah tak ada idea apa nak mengarut. selalunya kalau balik rumah, dua tiga entry boleh tulis dalam sehari. tapi duduk kolej ni haaa, almaklum terperuk je dalam ni dok keluar mana mana. payah ! 


okey. memandangkan birthday aku pun baru berapa belas hari berlalu, so hahaaa dapatlagi hadiahh hoooi. trimas kawan kawan ku :)

aku rasa dah publish dah entry pasal ni. hadiah dari qayyum and hisyam. thanks a lot korang beduaaa. heeeee :)

okey yang ni satu sheetah bagi. satu muaz bagi. dua ateen bagi. baucer buku tengah ada kan. dok nak menghabiskan so alang alang tu diorang pegi lah borong kasi bagi aku. and anddd dua hari di habiskan untuk baca EMPAT novel ! hebat tak ? hahaa. terimaaa kasih kooorang ! :)

and last ! diary from suliana. erk pelik gila cakap diary. hahaaa no i call it my planner. thanks suliana kasi saya :)



*doa kan semoga saya panjang umur juga berjaya dunia and akhirat :)




 

No comments:

Post a Comment