Jan 3, 2012

impian aku

assalamualaikum and salam muhibbah !



wehh lama gila tak update belog. takde idea plak oik oik.
hahaaa now dah masuk new year !


 

dummm dummm. nyeeeeeeee nyoooooo. kebabommmmm !
*effect bunga api. hahaa
wehh lambat lah aku ni. dah masuk 3rd january baru nak wish. apa lahh. *dushhhhh dushhhh ! ahh takpe janji wish. ye kaaannnn. 


ahh ni bukan nak cakap impian tahun baru aku. tapi ni impian dah bertahun tahun tahun lama nya masih tersemat gagah dalam hati aku. jeng jeng jeng !!


impian aku. selain nak pegi tiga tempat utama yang aku nak sangat pergi: mekkah, niagara fall and  ladang tulip kat belanda. ni impian aku yang tersudut terpendam jauh jauh dalam hati ! yang mungkin satu hari nanti tercapai hasrat.

study overseas ! ye ahhh. tapi abah aku cakap, nak study overseas biar lah dah ada husband nanti biar ada orang boleh jaga. huhuuuu hahaaa dah ah kbai ! :D


*next week  dah balik johor. weeeeee

No comments:

Post a Comment