Dec 7, 2011

sedang bercouple

assalamualaikum dan salam satu malaysia :)


selalu aku perhati. tengok dari satu facebook ke facebook yang lain. melihat berita gosip baru yang ada. zaman makin maju. berita apa pun mudah dapat semudah A B C dan 1 2 3.

kadan kadang aku tengok. ehh budak nieh hari tu couple dengan orang lain. sekarang dah lain pulak. ehh bukan dia ni dengan si dia nie ke ? hamboi gambar kemain peluk peluk.


begitu senang kan ? dulu couple lain berpeluk pelukan. sekarang couple dengan orang lain juga masih berpeluk pelukan. itu baru dua kali bercouple. sudah dua orang yang pegang kamu. cuba sepanjang kamu remaja. sepuluh orang kamu couple. maka semua sepuluh orang tu dapat pegang kamu dengan mudah nya. tak ke menunjuk kan, betapa murahnya harga diri kamu.

tepuk dada tanya iman. islam kita hanya atas surat beranak sahaja atau apa ? aku pun bukan baik mana. masih mencari jalan pulang kepangkuanNya. insyaAllah dengan izin DIA :)



No comments:

Post a Comment