Dec 11, 2011

kawan, senang nak jumpa. kann ?

assalamualaikum and salam satu malaysia!



kawan, senang nak jumpa. kan ? pergi mana mana pun ada je kawan kalau korang tu jenis mulut ramah bukan katak bawah tempurung kann.

aku kenal A ni masa kawan aku, Syerot couple dengan kawan si A ni, Ash. Ash dengan A ni student skola asrama penuh. masa tu kitaorang form 3 and dorang form 4. Syerot ni kenal Ash masa kem navy kat melaka. si A ni bukan navy. dia budak kedet polis. no aku langsung tak penah kenal dia.

biasa budak asrama penuh langsung tak boleh bawa phone kan pergi hostel. aku dengan Syerot asrama harian je. si A ni jenis budak tak makan saman lah kot. dia bawak je phone. hohoo. aku pun memang bawak phone pergi hostel. tedaaa :p

so Syerot nak contact si Ash ni guna handphone aku. and si Ash ni nak contact Syerot guna phone A. entah macam mana aku pun mesej sekali dengan si A ni. tapi tak selalu lah. dorang en busy. 

bilaa dah form 4 tu lost contact sebab si Syerot ni dah tak dengan si Ash ni. phone aku pulak rosak so semua contact list hilang. one day tetiba si A ni mesej aku tanya email facebook. so aku bagi jelaa pastu contact lah sampai lahni.

haa yang aku suka dia ni selalu aa nasihat kearahan kebaikan. sobs sobs aku ni kan err suka jimba jimba sikit. hee. now he's study oversea. and aku langsung tak penah jumpa face to face dengan dia. bagi aku unik cara kitorang kenal. sedang kan member aku Syerot dengan si Ash tu pun tak contact each other dah. but aku still keep in touch.


kann ? kawan ni sampai bila bila pun boleh tapi jangan langsung di cemari dengan benda benda yang boleh rosak kan persahabatan. sebab nanti kelihatan janggal even kau dah maaf kan. macam tu juga aku. even aku dah maaf kan and boleh je duduk semeja sembang bagai. but still rasa janggal.


so A tu : ali. tedaaa :D hahaaa.

No comments:

Post a Comment