Dec 15, 2011

jom jom tengok rahsia persoliti korang!

assalamualaikum dan salam satu malaysia.


ni aku baca dekat belog ini. kenal persoliti anda melalui tarikh lahir !

macam aku lahir: 28 march 1993. sooo
28 + 3 + 1993 = 2024
2 + 0 + 2 + 4 = 8

korang kena tambah kan sampai dapat single number macam yang ini
12 April 1974
12 + 4 + 1974 = 1990
1 + 9 + 9 + 0 = 19
1 + 9 = 10
1 + 0 = 1 (Jadi nombor lahirnya ialah 1)


so number lahir aku 8. keterangan dia. ce baca. hahaaa


8. Penyelesaian
  1. Golongan ini adalah penyelesaian masalah.
  2. Mereka adalah profesional, berterus terang, penilai yang baik dan sangat tegas.
  3. Mereka selalu mempunyai perancangan yang hebat dan suka hidup dalam suasana kehidupan yang  terbaik.
  4. Mereka sangat suka mengendalikan manusia. Mereka melihat manusia secara objektif.
  5. Mereka akan memberitahu seseorang dengan cara mereka tersendiri bahawa mereka adalah ketua.
  6. Golongan ini perlu belajar untuk membuat keputusan berdasarkan keperluan sendiri daripada mengikut keperluan orang lain.

LOL. tapi bagi aku betul lah tu. aku ni jenis melihat orang macam objektif then nanti aku rumus kan apa yang orang tu buat and bla bla bla. so better korang jangan jadi sasaran mata aku sebab nanti jadi bahan experiment. LOL

and kalau aku nak bagitahu orang i'm the captain. aku kena banyak bercakap. agak perasan dengan cara aku tu. heeee. korang nak check korang punya personaliti base on tarikh lahir ? lets visit here

1 comment:

  1. ouh, aku dah buat. dan dia cakap aku seorang yg berdedikasi apabila melakukan sesuatu kerja

    ReplyDelete