Nov 26, 2011

tak habis tingkatkan traffic blog

assalamualaikum dan salam satu malaysia !


haaa first of all. thanks to semua blogger blogger yang hebat lagi hebat hebat belaka yang rajin tinggal kan kat chatbox aku link guano nak naik kan traffic blog. terima kasih terima kasih. saya hargai niat anda nak membantu sesama rakan blogger. korang memang best ! :D
 

bila aku terjah je usha usha cara nak naik kan traffic terus haaa heee alamak kenapa kena macam tu kenapa kena macam ni. alamak macam mana nak cari identiti blog. alamak hai hei hoi. ALAMAK kau tak habis habis. bising jeh!


tapi bila fikir balik sebab kenapa aku buat blog ni macam. haaa aku buat belog ni sebab nak cerita kisah hidup aku. benda yang terjadi dekat sekeliling aku. sebab aku suka menulis je pun. heee tapi bila tengok blogger blogger lain yang boleh kaut beribu raban by using blog rasa macam whoaaa! i jealous youuu.




dahtu aku tak tau lah nak buat cerita best apa. nak gosip pasal orang? hehh ! nak cerita pasal kain dalam artis ? hehh ! nak cerita benda pelik pelik ? hehh. aku ni dah lah malas nak search search ni. lagi kalau tengah belajar. seminggu kadang satu entry je aku update. ni pun tengah cuti sem. tu rajin gila update hari hari.



aku tak pandai lah nak buat tajuk tajuk hangat. kang satgi aku tulis tajuk:

BLOGGER LELAKI SEBELAH PINTU: HIZAMI LI KAWIN ESOK! 

tak pun.

BLOGGER AYAM AYEEM TUNANG DENGAN BLOGGER FATIN LIYANA!

tak pun.

BLOGGER BEN ASHAARI. TULISAN LANCANG ?!

haaa itu takde lah hot sangat tajuk dia. agak kalau ayam ayeem baca tajuk tu mesti dia lagi suka. takut si FL je nanti kejar aku dengan parang. hehh ampun mbak ! hahaa. and mana mana blogger nama kena rembat tu minta ampun juga sempena tahun baru hijrah ni. hee


senang cerita. aku tak pandai lah nak buat cerita sensasi nieh! hahaaa budak suci kan kan. dah blahh kau kbai salam 8)

No comments:

Post a Comment