Oct 9, 2011

tolong lah at least



salam reader :) pagi ahad yang indahhh.
ohh ya. today is 09.10.11 nice date kann ?
nak couple tarikh cantik yehaa boleh aja. di persilakan.


okey lets talk!

tadi baru lepas baca blog abang ben;
klik sini untuk lebih clear kisah sebenar BEN ASHAARI

haaaaaaaaaaa. time tu abang ben tengah berkawan je dengan wife dia.
dah touching.


aku nie haa. dah couple time tu. time tu lahh sekarang dah tak. 3 beg aku bawak. semua aku yang pegang. bukan beg roda okeyy. penat kot nak angkat. at least tolong lah angkat satu. nampak lahh sikit caring nye tu. lelaki ni suka tak ambik kisah. anggap benda remeh.


bukan nak manja manja ke apa. tapi kalau perempuan lain pun aku sure rasa macam apa yang aku rasa. so lelaki lelaki di luar sana, alert lahh sikit. tolong bawa kan barang tak luak pun kan tenaga tu. ni berlenggang je -.- sape tak panas ye dokk. hahahaa 



2 comments: