Oct 8, 2011

tahi kucing


salam. now is playing Pemain Cinta :)



sila abai kan katil yang super bersepah tu. well weekend kann. so melepak atas katil jelaa. no wonder if bersepah. kemas pun nanti tak sampai tengah hari sama je rupa dia.

ohh aku bukan nak tunjuk katil aku yang bersepah ya amat tuh. just nak cerita je. dua malam lepas ada kucing membuang atas katil member aku. sungguh sadis sangat kau tau. dah lah kawan aku tu tak bape nak minat kucing. hohooo kesian dia. 

and nasib baik, kucing tu tak membuang atas katil aku. kalau tak memang aku menjerit boleh gegar hostel siswi ni agak agak. teheee :D 


so conclusion is. jangan tinggalkan kucing dalam bilik kalau nak keluar mana mana. nanti jadilah macam kisah kami. malam malam buta pukul 12 lebih kena basuh tahi kucing -.-'

kawan aku cakap 3 tahun dia tak nak tidur kat katil dia. hahaa bajet jeh. 

3 comments:

  1. kesian member kau....
    tengok katil kau macam tu.. kucing pun takut...
    hehehehe

    ReplyDelete