Oct 6, 2011

masa itu makin hampir

maaf. sudah berapa hari aku tidak update belog.
even kawan kawan aku pun tanya.

' kenapa kau tak update belog lagi ? '

ohh maaf. aku tahu korang rindu nak baca cerita meraban aku. kan ? ehee. tengok, aku sudah perasan. tapi memang betol! roomate aku tanya aku. ngeh ngeh ngeh :D see aku tidak menipu bukan ? okey okey sudah. mari berhenti.


bosan. takde idea nak merepek meraban apa.


ohh aku lupa nak bawak camera masa balik rumah haritu. tak boleh nak snap gambar banyak banyak. hanya bergantung harap dengan handphone saja. tapi aku tidak berapa suka kualiti gambar handphone aku. sangat lah hodoh. almaklum megapixel dia sangat lah rendah. yeah memang rendah. ini aku tak tipu. sangat rendah! nak handphone baru boleh ? dua tahun lagi! ohh okey :\


ohh btw. i would like to thanks to wafiq qayyum and muaz.

ini kisah kami balik johor after 3 days spent masa dekat rumah. ngeh ngeh.tiga hari pun nak balik.aigoo. takpe laa. dah rindu rumah serta segala isi dalam dia.nak buat guano en.

sepatut nya kami berhenti pasir gudang. bukan larkin. jauh okey larkin dengan MITEC. mahu rm50 lebih kalau ambil teksi. lagi bas kami sampai dalam pukul 4.30 pagi. mestilah harga teksi melampau lampau. so call members dua tiga orang yang ada kereta.

semua tak boleh. memang lah. pagi pagi tuh sape rajin nak bangun kann. okey faham.

and qayyum sent messege cakap dia discuss dengan mak dia dulu. and mak dia bagi bawa kereta! yehooo. masa tu rasa nak melompat jeh
( tapi aku rasa aku dah melompat dah kot ) memang baik lah kan. and fyi dia tak tido pun malam tu and pagi tu pukul 9 semua ada kelas termasuk lah kami.

ohh ya. kami sempat lepak mcd sampai 6.30am. lepas tu baru balik MITEC. hahaaa memang best lepak mcd pagi pagi buta dengan geng geng bns. sayang korang wehh :)

diri : ila. shitah. ateen
duduk: qayyum. muaz. hisyam
geng kami. tak cukup lagi dua orang. maaf siti and ain.
 anda berdua takde. hee

No comments:

Post a Comment