Oct 26, 2011

friendship principle

first of all, i would like to wish
happy deepavali
to all my hindu friends! enjoy !



okey now lets talk about;
friendship principle
kalau takda and main redah kau berkawan sebab apa.


tunggang terbalik lah jawapnya. kawan kemana. 
kau pun ikut hanyut bersama. itu yang wajib kena jaga


bagi aku kau nak kawan dengan siapa pun suka hati engkau.
as long kau pandai jaga diri. tak terikut ikut dengan cara dorang sudah.


and kalau nak berkawan tu please be yourself.
kalau bekawan dgn aku, tak perlu nak jadi orang lain. aku meluat!


and tak perlu nak hipokrik. nak mengada ada kan cerita yang tiada.
contoh seperti kau takde boyfriend. and kau reka cerita.
pergi dating sana lah sini lah. tapi bila minta gambar.
semendang je takda. gamba dekat handphone boyfriend lah. puihhh!


hell yeah. paling kurang ada satu or dua gmba couple kau
on your phone. tak payah nak kelentong bagai.


nampak sangat nak menipu. setakat call and msg bersyg abg.
semua org pun boleh. cakap je kau couple dlm phone.
couple start frm facebook. hehh orang tak kutuk lahh.



konon cakap bestfriend. tapi hehh penipu.
pastu antara bestfriend dengan boyfriend ?
kau lg pilih boyfriend. hell yeah. memang dia penting.
tapi bawa sampai kawen ke boyfriend kau tu ? kalau smpi kawen congrats!


and kalau aku nasihat tu. bukan aku jealous.
sumpah aku tak pernah nak jealous kalau betol kawan aku bahagia.
tapi aku nasihat sebab aku sayang kawan kawan aku.


bekawan dengan aku. sila cakap terus terang.
berapa bulan berkawan tak cukup sebenarnya
kalau kau nak anggap aku bestfriend.
sebab kau belum betol betol kenal perangai aku.


dah lahh. nilai balik diri kau. bukan nak cakap aku bagus.
paling kurang aku belum penah hipokrik dengan kawan kawan aku
jadi diri sendiri. tak perlu nak cover bagai.

 sekian ceramah aku :)

No comments:

Post a Comment