Oct 30, 2011

embah.

embah itu apa ?
embah itu nenek bagi orang jawa tahu. kbai


masa kecik dahulu kala. hmm hurm
* termenung seketika mengenang masa lampau


* PLAP! HAHHH
okey dahh ingat. ini kisah aku dan embah
embah wedok. iya itu embah perempuan. kalau embah lanang
untuk yang lelaki. aku sambung balik


dulu dulu dulu masa aku kecik. aku tinggal seketika dengan embah aku.
main main dalam kebun kopi dan kebun sawit perkara biasa.

ohh kampung. best okey ada kampung. kau ada ? kampung bandar.
okey jangan marah. aku hanya bergurau.


okey sambung. aku ni suka melalut
haaa lepas balik kebun mesti kena mandi. mandi dan mandi
embah aku mandi kan. best best  *CLAP CLAP


lepas tu kaki aku yang berdaki daki tu embah aku berus dengan
BERUS SABUT. ahaa sabut kelapa tu kau bayang kan guna berus


sakit wooooi. embah aku tenyeh gila kuat. daki daki degil kasi tanggal.
dah macam jadi baju dah aku rasa.



now orang sekarang guna benda yang nie jee ;

yang warne hijau tu
kan kann. kbai


No comments:

Post a Comment