Oct 31, 2011

bestfriend = minat


cari lah kawan seramai mungkin. 
dalam ramai itu mungkin ada terselit sebutir mutiara 
~ zilaisachi



my bestfriend since form 1. classmate dari form 1 sampai form 5.

ahaaaa. dia ada cakap dia nak belajar gitar.
and now she's have her own guitar. memang lahh budak nieh.
semangat betol dia ni nak belajar gitar.


aku respect gilaa kat dia. sebab apa yang dia nak
DIA AKAN BUAT!


dia kawan yang baik tahu. sape cakap kawan ada time susah je ?
dari aku form 1 sampai lah form 5 tiap kali aku ada masalah mesti
cari dia. dia pendengar yang baik. and dia pemberi nasihat yang baik juga.


sampai sekarang. even kitorang dah tak blaja tempat same lagi still
if ada problem. and perlu pendengar. aku contact dia.


aku rasa 5 tahun kawan dengan dia. jarang lahh kitorang bergaduh.
bermasam muka pun entah. aku lupa. tapi rasa tak ada.
kalau ada pun tak lama.



kawan kan tipu lah kalau tak pernah even sekali bermasam muka.
tapi kejap jelaa. yang penting dalam berkawan, kejujuran.

sekali tak jujur dengan orang. terus hilang respect orang dengan kita.
hmm. rindu gila kau an nissa binti ahamad bastamam :')



2 comments: