Sep 4, 2011

geram betoi!


assalamualaikum and selamat pagi, sekarang dah 2.45am okee

nie haa nak cerita, semalam aku jadi driver kakak kakak and adik adik aku shopping barang before dorang balik asrama and university. well bawa waja. faham lahh kan bumper waja tu sikit punya besar kalau nak banding dengan kacil. manual pulak tuhh.


selalu bila nak keluar parking aku okey je. tapi tadi entah hari apa, suei betol. boleh pulak kena banyak kali pusing stering. siodd  jehh! and ada satu kete tu terpaksa tunggu lama masa aku tengah pusing stering bagi nak masuk jalan betol.


macam gitu laa keadaan kete aku ngan kete mamat kerek nak mampus tuh. aku tengah cuak nak cover kete dia boleh tunjuk muka kerek plus muka bosan dia tu. hello brotha tak payah nak bajet boleh. sampai kan mamat motor yang lalu sebelah aku pun sempat lagi dia cakap, relax dik. relax! agak nampak sangat kot muka cuak aku.


hehh tak reti nak paham betol. besar-besar kat kete aku tu ada P mesti lah budak baru belajar naik kete. eei eeeei susah nak explain camna reaction muka dia. tapi sumpah gila kerek with his sunglasses dia tu. aku rasa nak tumbuk kasi pecah! bia padan muka. eeeeeeeeeei geram nya aku. langgar kang honda dia tu padan muka! tak boleh lupa wehh camna reaction muka dia. memang aku nyumpah lah dalam hati. even adik aku pun bengang tengok muka mamat tuh !


kepada orang lelaki, sila jadi sabar sikit! sekian terima kasih



No comments:

Post a Comment