Sep 28, 2011

entah kenapa.

salam sejahtera , ke atas kamu.

entah kenapa. minggu ni. aku rasa

gundah gulana! rasa hati tak tenang.
mula lah rasa nak balik. and nak balik juga walau bagaimana.

aku memang begini. sudah 5 tahun jadi hostel student pun.
masih begini. kalau fikiran runsing. rumah benda pertama yang ingin dituju.

orang boleh nampak aku kuat dari luar. orang boleh nampak
aku senyum. aku ketawa. gelak gelak bersama. tapi

ahh sangat susah nak cakap. soal perasaan sangat rumit.
sedang kan pemilik diri pun rasa nak gila bila fikir. sama macam cinta. benda rumit


yang aku tahu. aku nak balik! sebab bila balik rumah.
kekuatan aku untuk terus bejuang terus bernyala nyala bila aku kembali.
kembali ke tempat di mana ilmu aku cari.


yeah. this coming friday. i'll back for 3 days. for me that's enough.
sangat. okey. sudah stop. mungkin anda bosan membaca

benda mengarut. ohh minta maaf. tapi ini umpama diari saya.
tempat untuk saya luah kan apa yang perlu. apa yang berlaku

blog umpama tempat saya bercerita kepada kawan. yeah kawan saya
untuk saya dekat kan diri kepada mereka. okbai (:


#hati masih gundah. serius!



No comments:

Post a Comment