Sep 15, 2011

assalamualaikum , hai hai holaa reader (:

HAHAA. sebenar nya aku tatau nak mengupdate apa. sebab entah macam aku tak tahu apa pasal dunia semasa. sejak masuk university nieh, sangat lah jarang sekali aku baca newspaper or watever thing yang boleh buat aku tahu pasal dunia luar.


ohh azila, kau bagai hidup di bawah gua tempurung! senget ( kau perosak peribahasa melayu ) yeahh aku rasa macam tuu. rasa macam kembali zaman PLKN yang langsung tak tau pape. but just tade activity yang buat jiwa rasa nak mati. tapi gunungan assigment yang kadang mengundang rasa lelah je buat aku sedar, i'm not PLKN trainee.


nak keluar mencari idea pun, guanoo ? as a first sem student sangat lah payah nak keluar sana sini. transport takde lah mak encik. lagi kami tak dapat lagi pinjaman, so kena pandai berjimat cermat. kalau nak keluar memang duit laju jelaa mengalir. even tak beli benda mengarut pun, beli makanan je kot. ohh i'm food lover (: tapi. susahh lah kalau duit tak banyak.


kalau aku balik rumah, hahh idea mencurah curah macam coklat jatuh ke ladang gandum! satu hari boleh hentam buat dua tiga entry. tak ke hebat ?! heheee tak sebenarnya. blogger hebat, orang yang sentiasa ada idea. and boleh katanya kan ada je entry baru. sampai dalam sehari tu boleh tujuh lapan sepuluh entry dia hantam tulis. baru betol hebat kann.


ehh dah laa. entah aku tak tahu nak meraban apa lagi. aku mana reti nak buat tulisan sinis sebab in reality life punn, aku mana pandai nak perli perli orang sangat. takat ngumpat 24jam tu boleh lah. heheee.


hari ni class aku satu jehh. tu pun class yang satu tu cancel. memang lepak dalam bilik buat kerja jelaa aku. lagi harini aku puasa, memang tak keluar langsung pegi cafe or mana mana. ohh tak. keluar pegi toilet! hehee. ehh dah laaa kbai salam iloveyou. youlovemetoo (:

No comments:

Post a Comment