Aug 15, 2011

RINDU tak ?

assalamualaikum and a very good good day. HAHAA!

rindu aku tak ? haihaa azila nak kena sepak laju laju ehh tanya soklan luar alam. sedarlah diri anda, siapalah nak rindu segala bagai.

( merajuk boleh ? ) azilaaaaaa please jangan nak mengeletis gedik gedik here. ehh belog aku enn. sukahati atuk nenek lelaki tiri mama aku lahh! puii. HAHAA okey dah stop meraban boleh.


aku sedih ohh duduk sini. sobs sobs :(
every weekend jeh members aku yang stay JB balik rumahh. so aku kenkadang tinggal lah sorang sorang kat bilik. bukan sedih apa. just bosan gilaa gilaa lah ! aku tak penah rasa bosan gila macam tuu. stay sensorang kat bilik dah macam apetah. bosan sampai rasa nak nangis! sumpah tak tipu.

huhuuu sedih tak sedih dengar cite aku ? begini lahh nasib anak rantauan enn. ceit! AZILA KAU BARU DEKAT JOHOR BELUM DEKAT OVERSEA OKEEE! ahh kesah pulak aku. agak kalau aku stay oversea nangis tak hari hari ? kihkihkih

ehh dah laa. sampai sini dulu. nie aku update curi curi kat bilik computer time lacturer tengah ajar. jahat tak jahat aku! dah habis kelas nie. keyh chioo. salam (:


No comments:

Post a Comment