Aug 28, 2011

MAX 247; Mpop

assalamualaikum peeps ;

tadi dok aku tengah online tetiba nampak kawan aku share link on mukabuka. Omaigad, it's MAX 247! Mpop from Malaysia yang perasan diri macam Super Junior. the greatest band at asia! dah lama tak dengar cerita so aku ingat dorang dah tanam niat suci dorang nak tiru artis luar. tapi rupa rupa nya tidak !

JOM GELAK PUAS PUAS SEBELUM TENGOK GAMBAR DORANG :D

MAX 147


Super Junior. awesome group in dance!

hahaaa okeyy buat lahh perbandingan. tadi aku tengok video MAX 247 nieh. memang not bad. muka pun tempek bedak banyak2 so nampak jambu sikit lah macam korean. nak kesah apa kan sebab korean pun tempek bedak banyak banyak masa dorang buat show

aku bukan nak kondemm just kalau nak tiru ponnn, blaja dance lagi hebat dari SJ boleh tak ? nie aku tengok eei annoying gila!

bukan nak back up SJ tapi memang kenyataan. and for your information i'm not SJ's fan! i'm just only a boice (: yeahh boice for CnBlue's fans. thank youu


i'm not hard die fans of korean band or anythg bout korean industry music. but only them.love cnblue's music damn much (: tu jehh kot. yang lain setakat layan and dengar je tapi tak sampai terjerit2


No comments:

Post a Comment