Aug 31, 2011

cerita raya

assalamualaikum and salam merdeka raya korang!

aku malas nak tulis pepanjang sebenarnya. usha gambar jelaa ehh. heheee :D

ini semua anak-anak dara hj abdullah and hjh yatimah
kalau semua ada kat rumah pehhh memang asyik nak gaduh jeh.tp tulaa penyeri susasana kan :)


beraya kat hujung permatang, kuala selangor
ce teka, mana kakak mana adik ? kalau betol aku belanja topup RM10 :) ngeee


alisya dayana sofea

anak buah sedara aku. first time jumpa terus melekat sampai orang lain nak ambik pon dia taknak. ohh ya memandangkan mak aku anak last dari 9 beradik so of course cousin-cousin aku ramai yang dah kawin and anak-anak dorang pun ada yang lagi besar dari kami adik beradik. tak silap, anak buah sedara aku yang paling besar umur dia 21 tahun kot. lelaki. ngeee :D and antara cousin-cousin kitorang kira paling kecik laa. nak campur ngan cousin yang dah besar-besar dah ada anak teruna macam tak sesuai pulak. lagipun bila dah besar-besar ni jarang gila jumpa. setahun sekali ada laa kot. tu pon biasa lahh time raya je.



and kepada acik noh, acik khadijah, adib hakim, adib arief, adib azri and airiel iskandar yang first time beraya kat india. happy merdeka raya. jumpa tahun depan insyaAllah :D



p/s: ohh ya minta maaf. gambar full family hj abdullah and hjh yatimah takde sebab kamek tiap tahun bergamba di studio
( bajet nak mampus studio ) dushhh !! HAHAA. and gamba family selalunya siap 2nd or 3rd week raya. so time tu aku dah balik MITEC! tak dapat den nak menengok and tak dapat den nak publish kat blog untuk tatapan umum. ewahh. hahaa :P



No comments:

Post a Comment