Jul 15, 2011

PLKN story ;

assalamualaikum and salam satu malaysia !


macam tak pecaya je aku dah habis PLKN. memandang kan dua hari je aku kat rumah before gerak johor sabtu nie so better aku update blog, almaklum laa laptop tade lagi so nanti susah nak update2.

okey pasal cerita PLKN. actually biasa2 jepp. bila part kena kawad buat modul fizikal latihan dalam kelas and so on, sumpah menyampah gilaaa ! tapi paling best kat sana kawan kawan laa. lagi2 bila dah dapat geng yang sekepala.

pastu cikgu cikgu kat sana sume best and sporting ! but bila dah datang meroyan dorang memang habis laa korang. lagi lagi TKJ kitorang. asyik nak mengena kan wirawati je. tension kau tau ! bayang kan dah pakai cantik cantik dia suruh dari tengah langkah berlari cepat lari memang gila berbulu jee.

lagi aku tak paham, sume benda like peraturan. point menembak tertinggi sume nak lawan dengan teluk rubiah. apa memang kem teluk rubiah tu musuh tradisi kem segari ehh ? sikit sikit nak kena banding dengan teluk rubiah and for kumpulan 2 siri 8/2011 nie. kitorang kalah dengan budak teluk rubiah point menembak ! aduhh jatuh maruah -.-'



azizie and azila

HAHA. ini kawan saja okey. orang dah suka kita so tu hak dia, and hak kita juga samada nak suka balik or just be a friend. bagi aku better jadi kawan sebab lagi terbuka. nak gurau gurau kasar pon no hal. aku pun takde laa segan sangat nak cakap. fahammmm kan ?! AKU PEMALU KOT :D hahaha ada sesapa rasa nak sepak aku tak ? pemalu tahi kucin' !


kalau boleh, banyak lagi aku nak cerita. tapi nanti korang meluat pulak baca banyak banyak. so goodbye and take care ! 

btw tadi aku drive kete from segari balik sungai besar. hahaaa. aku cakap kat abah aku. lepas ni nak bawa kete pegi pangkor lepas laa nie. abah aku cakap janji tahu jalan and ada duit takde hal lahh ! means dia kasi kot wehh bawa kete jauh2. camni cunn lahh. hahaaaa ;D



No comments:

Post a Comment