Jun 20, 2011

byebye !

assalamualaikum, salam sejahtera, salam perpaduan dan salam satu MALAYSIA ! 
yeahhh MALAYSIA BOLEHH !! ( semangat plkn lebih )
hah hahhh -.-'


okeyy before meninggalkan rumah untuk tempoh yang lama , dan meninggalkan blog kesayangan untuk jangka masa yang panjang so nak ubat gian aku tulis laa before gerak esok. takut tak sempat nak menaip esok. aku nieh dah laa suka ada je barang yang tertinggal laa apa laa.


esok abang aku yang hantar sebab mak aku sekolah sampai petang ada kelas tambahan. abah aku ada seminar kat shah alam. sooooooooooo harapan abang aku jelaaa. abang betol ehh dari genatik yang sama. bukan abang ehemm ehemmm. tak nak aku kena pakai loreng kalau kantoi abang ehemm ehemm yang hantar. cehhh staff kat sana kerja gertak orang jeee lebih.


before that, aku aww aww kat abang aku.
camgini aku aww awww ;

" nuuuuuar, esok ila nak drive sampai segari boooleh ? "
TAK BOLEH ! KAU BAWAK DAH LAH LEMBAB !!


cisss hancur musnah harapan aku. cinabeng gilaaaa. manede okeyyy. lajuu kot aku drive ! ciss ! ciss ! tak puas hati !! cisssssssssss. ( sembur sembur airliur )

TAK PUAS HATI OKEY ! 


before maghrib talking with my parents and sista ;

nanti puasa ila kat JOHOR laa kannn. hmmm balik time nak raya jelaa ehh. -abah ku bilang
nak balik macam mana nanti ? -saya bilang
naik flight ! -kakak ku bilang.
cari laa stesen bas. takpun tanya orang kat sane. yang penting bas sampai klang sentral. - mak bilang

aku dengan gaya minta penampar memjawap ;
TAKUTTTTTTT ~

hahaaa. kalau kakak2 aku boleh balik sorang2 from kedah to selangor why not me. takut ?! InsyaAllah. DIA sentiasa disisi. aku kan perempuan besi berani ! soooooooooooo takut is not the reason !



p/s : aku tak suka orang yang tidak berapa rapat dengan aku panggil ILA. azila or zila more better, thankyouu :)

 

No comments:

Post a Comment