May 10, 2011

tragedi bot bedarah ...

assalamualaikum dan seeeeeeeeeeeelamat petang !
semangat terlebih hormon sudah. heeee


haaa sape ada baca paper pasal tragedi bot berdarah kat tengah laut tuuu. alahhh yang semua nelayan tu. sape katak bawah tempurung yang tak tau isu semasa tu mung bole baca kat bawah ni


yang atas ni berita semalam tak pun 2 hari lepas
aku tak sure
and hari ni punya cerita



sebab apa aku semangat buat entry pasal ni. sebab aku kenal orang yang mati ni. errr family dia jelaa. orang yang mati ni aku tak bape cam sangat. isteri dia baru 3 hari lepas datang restoran aku sambil kendong anak dia beli lauk kot.

seriously kesian gila dengan dorang. family dorang nak kata sederhana hmm korang bayang kan jelaa nelayan kerja dengan tekong cina. ape laa sangat dapat kan. ni lagi bila tonggak utama family dorang meninggal tetiba kena bunuh. ibarat jatuh di timpa tangga !

selalu anak anak dia datang restoran aku beli air teh o ais. setiap hari okey. kadang kadang tu air masak plus ais pon jadi laaaa. kesian juga tengok. nak bagi free
( -.- aku beniaga tolong paham )

so marilah sedekah kan AL-FATIHAH moga rohnya di cucuri rahmat. aminn. insyaAllah



2 comments: