May 1, 2011

rita, semoga bahagia berterusan.

assalamualaikum

ahaa pagi ni aku baca surat kabar ternampak lerr artikal, rita rudaini selamat lahirkan anak kedua. woootwooot. TAHNIAH laa yeee. semoga bertambah bahagia dah di limpahkan rahmat buat keluarga.

AIRIT RAFQA ARJUNA
nama pehhh. klasik sungguh (:

lama tak nampak rita belakon. rindu nak tengok dia. tapi takpe laa. selesai kan ape yang patut dulu. after ni kalau ada rezeki kann. mane tau dapat anak kembar pula (: heheeee

semoga segala masalah yang melanda before berakhir laa dengan kelahiran baby ni. udah udah lerr tu. tak baik runtuhkan rumah tangga orang. yang kerja bawa mulut je tu. benti laaa. tak tahu dosa ke buat2 fitnah ?

apa apa punn aku suka rita rudaini! err yang lain sorang menantu cik razak tu kureng sikit sukanyeee. entah aku pun tak tau ape pasal aku kurang minat dia. since cite nur kasih aku tak bape bekenan ngan dia. ahaaa tapi aku doa juga moga dia bahagia dengan zaquan.
end


baca ruangan jeling kak pora dalam B*POP. amboi marah beno nampak nye dekat remy ishak yaww. selalu kalau nak marah main selindung selindung lagi tak mention nama. nie siap letak lagi kau kau kau ! tak pegi semayang jumaat. ahaaa kan dah kena. remy mesti panas gila kalau baca


 datuk siti nurhaliza DIVA popular
elok merendah diri (:
bak mai simplysiti satu. hihiii


1 comment:

  1. thanks :) done follow you !! terus kan mnulis ok ! enjoy your days :)

    ReplyDelete