Apr 8, 2011

tomboi vs lesbian (:

assalamualaikum

salam hari jumaat. so kepada sang arjuna boleh bersiap siap untuk menunaikan kewajipan anda sebagai orang muslim.

boooyah , ada guys ni kira macam uncle2 laa. bila tiba hari jumaat mesti lepak dekat restoran aku time solat jumaat. sebagai owner tak kan aku nak menghalau pelanggan kan tapi macam ishh dosa pula. so aku saje saje pasang rtm khutbah jumaat pon dorang buat tak reti reti juga. so macam mana ? every jumaat okey ! tiga kali berturut turut mean tergolong dalam orang2 kafir enn. tak silap aku laa. hmm sedangkan solat jumaat pun tak buat apetah lagi solat 5 waktu. dilema peniaga restoran ~


okey kembali ke topic ,
err tomboi and lesbian. which one is better ?

for me , tomboi is better than lesbian. sebab ?
tomboi just perempuan yang berpakaian and berpewatakan menyerupai lelaki.


go min nam cute enn (:


but lesbian ,
perempuan yang berpakaian and berpewatakan menyerupai lelaki. lesbian juga menjalinkan hubungan sonsang dengan berpasangan sesama kaum.




may be some people bila tengok perempuan kasar and macam lelaki sikit dengan rambut boycut style dorang fikir. err dah laa kasar macam lelaki tah tah ada awek.

ada korang fikir , err may be dia dah terbiasa gaya gitu sejak kecil. mana tau parents dorang nak anak lelaki sekali terdapat anak perempuan. or err dia ada alasan tersendiri. may be kalau terlampau feminin nanti mula laa banyak mata2 keranjangkan.


lesbian pula. mungkin dorang jadi macam gitu sebab tahap kepercayaan kat lelaki kosong. well lelaki zaman laa nie kan perangai macam macam. dera anak laa bini laa. kaki dadah laa kaki rogol laa. effect dekat dorang kot. or sekadar seronok seronok. biasa laa. darah muda mesti nak mencuba something yang baru kan.

apa apa pun dua dua tetap di pandang jelik oleh mak mak yang mahu mencari calon menantu. seperti mana dalam islam. perempuan yang menyerupai lelaki dan sebaliknya adalah haram di sisi agama (:







p/s : penah aku tengah makan dekat food court with my besties tetiba lalu budak budak pbsm, pandu puteri and apetah dah lupa. gosh sumpah aku suka gila dekat budak pbsm tu. gila cute. ahaa macam lelaki korea kan cute2.  dia ngan awek dia peluk peluk jalan pegang tangan. and after makan kitorang round dekat floor 2 sekali terserempak dengan geng budak2 nie. aku rasa budak pbsm tu perasan kot kitorang usha dia since dekat food court lagi. masa tu aku still ingat dia lelaki tapi bila dah dekat dengar suara dia. alahai ..


dalam hati aku : watdefak ?! kau azila boleh TERsuka perempuan. ahaa kira pompuan tu berjaya tipu aku. ahaa sumpah sengal dah dahh aku tak nak minat budak cute cute nieh -.-'


err ini memang cute ! ahaaa (:

2 comments:

  1. wadehel minat perempuan weh.kau pon keliru kan

    ReplyDelete
  2. tomboi berwatakan mcm lelaki..dan ada yg berpakaian mcm lelaki..tp nafsu dia masih ke arah lelaki..dan, lesbian spt dinyatakan di atas..

    tapi, tak payah dibezakan mana satu better. sbb dua2 pon tak baik..

    tak paham? contohnya, penyamun dgn perompak. mana lagi baik? soalan tak relevan sbb kedua2nya tak baik kan?

    p/s: haram bg lelaki menyerupai wanita dan sebaliknya...

    ReplyDelete