Apr 15, 2011

telur ayam.acara lontar peluru (:


assalamualaikum and salam sejahtera

ahaa aku bukan nak cite pasal telur ayam tiruan ke ape. and telur ayam tiruan tu actually tak betol pun. buletin utama kata telur tu just low gred. camtu laa tak silap aku hee sebab berita nya dua hari lepas. aku malas nak update sebab alahh korang mesti tengok tb enn.



haaa sape penah usha mak ayam tengah mengeram telur ? sila angkat tangan macam usop yooo ! hahaa. kau tak penah ? alahh orang bandar laa kau nie. kesiannn * kepala geleng kiri kanan (:

aku penah tapi time kecik kecik dulu laaa. aku 5 ke 6 tahun masa tu. aku duduk rumah nenek aku sebab aku malas nak pegi tadika (: heeee.

aku masa umur 5 or 6 tahun dah buat experiment tauuuu. korang boleh lawan ? :P hahaaaa. one day nie aku dengan adik aku dua orang pegi aa usha mak ayam ni haaaa. bukan mak ayam gamba kat atas tu. gamba atas tu aku curi dekat pakcik google. hahaaa

pastu line baik punya nenek aku tengah nyanyi nyanyi masak kat dapur, atok aku tah pegi mana aku lupa. aku ngan adik aku halau mak ayam yang tengah mengeram pastu kitorang ambik telur sebiji. pastu lari lari pegi beranda.

and dekat beranda tu one two three campak !! erks tak pecah laaa telur nyeee. keras gila cengkerang. pastu turun bawah kutip balik pastu naik beranda balik. dengan segala skill lontar peluru aku lontar and yes ! pecah !

pastu pastu pegi balik tempat mak ayam tadi. halau lagi pastu ambik lagi sebiji. buat acara lontar peluru and pecah dengan sekali baling. ohh yeayy ! dua pusingan je. banyak banyak buat kau nak mampus



kepada anda : tolong tolong jangan tiru or cuba cuba nak buat macam zaman kanak ribena aku. ampun kan aku mak ayam. mesti kau dah mati enn. aku pun dah 18 tahun. tolong jangan tuntut dekat akhirat tolong aku masih seorang kanak kanak tika waktu itu


:|

1 comment: