Apr 29, 2011

sugar glider

assalamualaikum 



apa usha usha ? hahaa korang rasa nak lempang laju laju tak binatang atas nieh ? muka dia muka minta simpati betol. hishhhh. kawan aku ada beli menatang nie. cinonet je aku tengok gambar dia. agak agak kalau ada  kat tangan aku, aku picit sikit dah arwah kot. huhuuuu geli laa aku binatang bulu bulu nieh


and satu sugar glider ni dalam RM270 something. may be ada yang lagi murah kot. tapi kawan aku beli harga dia camtu. mak aihhh 270 beli binatang ceconet nie. mati kang nangis aku duit hangus camtu. hahaaa tapi dia bagi girlfriend dia laa. so tak kesah sangat kuar duit banyak pun kann. untuk orang tersayang. wett wett ;D



ahaaa sumpah wane putih ni comel banget >.< suka aku tengok. macam nak picit picit je. tak boleh tak boleh. mati juga binatang ni nanti. ahaaa korang sesape nak bagi aku hadiah ( ada ke ) heee tolong lerr jangan bagi benda benda hidup yang perlukan perhatian. memang tak terbela tauuu.



haaa kalau kome bagi aku bahan bacaan memang aku bela elok elok. tak kisah laa novel cinta ke. novel islamik ke. harry potter ke. twilight ke. kisah zaman nabi nabi ke. tokoh sejarahwan islam ke. perubatan islam ke. even sejarah dunia pun. janji benda tu bahan BACAAN ! habit aku kalau dah membaca orang panggil pun buat pekak (: kawan aku bengang gila ngan tabiat aku ni -.- hihiiii

4 comments:

  1. cinonet ni boleh membesar x?tolonglah jangan.aku nak beli

    ReplyDelete
  2. kau nak beli wehh ? RM270 tu dah bole dapat 14 novel kau tauuu. hahaa :D

    ReplyDelete
  3. ah,novel x novel.sapa kacau aku pecaah.aku suke bende kecik/ahaha

    ReplyDelete
  4. abis laa kalau kau bela kene lenyek ngan kau wehh.

    ReplyDelete