Apr 23, 2011

random ;

assalamualaikum 

hari ni tak buat entry specific to one title. campur campur mana aku rasa nak tulis.

firstly mesti lah pasal actor kesayangan ramai ni enn. aku malas nak tulis banyak banyak sebab ahaa blogger2 lain dah ramai yang update pasal majlis tunang dia. okey just upload gamba dia jelaa tanda aku sokong ASHRAF MUSLIM ! yeahh



tahniah semoga selamat semuanya and bahagia dunia akhirat (: haishh untung bakal mak mentua si ashraf nieh. buat mak mak anak gadis luar sana jangan frust menonggeng okey. ada lagi lelaki lelaki malaysia yang berkualiti. jangan semata ashraf dah bertunang mak mak semua berpaling tadah frush menonggeng sampai dah tak nak lelaki malaysia. okey dah !


_____________________________________________


stop cerita ceriti ashraf muslim. sekarang kita masuk zon loving couple plak.

semalam aku ada update enn older loving couple nieh. ahaa tadi ada lagi sorang wehh. nie orang lain plak. ahaa sweet gila dorang exercise petang petang naik basikal rupa camgini


ahaaa gambar from pakcik google. okey kakak ni memang cun and dia pun ada blog juga. saya show off ye kak gamba nie. nak tunjuk bentuk beskal tu jerrr. eheee. hahhh rupa gini laaa beskal yang makcik ngan pakcik tu naik. heheee sweet je aku tengok dorang kayuh same2. auuu i loike ;D


_______________________________________________


zon lepas geram pulak dah takde cerita sweet gembira or suka gelak ketawa.

haishh tak tau laa aku deme deme nieh.

BILA SUSAH DATANG CARI, BILA SENANG KAU CAMPAK ATAS BUMBUNG EHHH.

hahhhh muak aku. nasib baik kau watak sampingan je budak. kalau tak memang aku tibai tonyoh tonyoh muka kau kat kuah roti canai nu haaa. sabo je lerrr


* maafkan orang buat hidup anda tak serabut azila. so tak perlu ambik hati sangat. memang susah nak cari kawan yang betol2 ada time susah and senang tapi tak mustahil. sebab mungkin ada 4 or 5 orang dalam seribu kannn


:|

1 comment:

  1. aha.4 atau lima orang dlm seribu.betullah tu.aku orang ke ti ga dlm seribu

    ReplyDelete