Apr 24, 2011

place i wanna go ;

 assalamualaikum 


ahaaa setiap orang mesti ada impian enn. aku pun tak terkecuali. entah cepat atau lambat. but seriously aku teringin jejak.

firstly of course kota umat islam seluruh dunia berkumpul. MEKKAH ALMUKARRAMAH.

start aku teringin nak pergi when my parents pergi buat haji. emm masa tu aku darjah dua. kecik lagi kan time tu so rasa nak pergi pun sebab nak tengok kaabah depan mata.

but start teringin gila nak pergi when my parents pergi lagi buat umrah. time tu aku form 2. and aku hope aku dapat jejak sana insyaAllah before umur aku 30 years old. umrah pun dah syukur. doa kan family aku murah rezeki end of this year (:

* ada sorang nie cakap kat aku ( alahh perangai kau macam nie nak pegi sana. cuba jadi baik sikit aku kalau boleh nak pergi time tua nanti ) okey aku memang nakal. batas lelaki dengan perempuan pun tak berapa nak terjaga. tapi tak salah kan kalau kita ada impian nak jejak sana waktu muda2. hayat manusia siapa boleh jangka


okey end off



second place aku nak pergi kanada ! yeahhhh. hahaaa sebab aku nak tengok niagara waterfall jerr. err since darjah 6 tak silap aku. time tu tengah belajar bi and aku lupa apa soklan teacher tu. tapi answer dia ada kaitan dengan niagara waterfall. since tu aku jatuh cinta and want to go there :)



third place i wanna go is belanda ! heee sebab aku nak pergi ladang tulip ! aku jatuh cinta dengan bunga tulip time form 5 ! heheee. gedik dooo minah bunga nieh. ahaa biar aku suka. actually bila aku google, tulip berasal from turki then dia dia kembang biak kan. camtu laaa. malas nak explain pepanjang.




ahaaa 3 tempat je dah cukup buat aku bahagia (: hope one day i will go there insyaAllah

No comments:

Post a Comment