Apr 1, 2011

mengidam punya pasal ;

assalamualaikum ,

siapa ada baca harian metro pasal suami belasah isteri mengidam makanan yang susah nak cari ? kalau ada sila angkat siku ! ahh merepek ~ okey kalau tak baca lagi boleh tengok kat sini hot story !


okey dah habis baca ?
ahaaa conclusion nya. err husband dia panas baran ! hahaaa tade laaa.


ma aku cakap, memang laa perempuan mengandung nie emosi tak menentu. so as a husband lelaki kena faham.

 
sebagai peminat tegar majalah mingguan wanita :D ahaaa ada laa juga aku baca husband cari lain masa wife tengah pregnant. wohoooooo. itu memang lelaki durjana ! sebab janji manis before kahwin semua hilang kata nak susah sama susah. poodah! padahal bini baru perangai pelik sikit je time pregnant dah buat hal.


tapi yang perempuan pon jangan lahh terlebih lebih pula emosi. sampai hati si suami tersinggung. dosa youu ! macam cerita dekat atas. kena lah paham , husband dia balik kerja penat penat tetiba kena terjah suruh keluar balik beli buah entah ape aku pun tak penah jumpa. sape tak panas hati ~

lagi lagi kalau dia tengah banyak problem mana tahu dekat office kena tengking ngan bos ke tak pun report kena reject ke. haaaa kalau aku jadi laki tu pun aku panassss!


tapi lelaki tu pun satu. sioddd ! wife dia dah merayu rayu minta kesian pon dia tak peduli ! dasar biawak komondo ya kamu ! opss sorry. termengumpat pulak.


tapi kalau aku jadi husband dia dah cair dah kot ! SAPE TAK SAYANG BINI OII ! hahaaa. tapi masalahnya kau perempuan azila. sedar diri ! *rolling eyes* aku cakap KALAU !


papehal pon kena banyak banyak sabar sabar and sabar. sabar kan separuh daripada iman. wehh perempuan mengandung kot ! anak kau jugak -.-'

No comments:

Post a Comment