Apr 6, 2011

jubah (:


assalamualaikum


heee dah lame gila teman teringin nak pakai jubah. nak beli tapi macam tak berbaloi pulak sebab eei nanti bukan pakai selalu. dok terperam jelaa dalam almari tuuu

tapi tapi nak juga ! 

jubah hitam with simple decoration. ahaaa sumpahakunakgilababi tak tipu. tapi ma aku cakap nanti bukan pakai pun. first raya je semangat. baju kurung moden je senang. hmmm bila hajat aku nak termakbul ?


gambar ehsan pakcik google (:
cecomel enn ? hee



2 comments:

  1. huahua,aku pun sama teringin nak beli jubah. lagi2 jubah dari Butik Hajaba. tapi tengok harga,perrgghh!!rm800. forget it lss,x worth la.aku usyar2 y kat jalan TAR,KL,baju lebih kurang je,ade y lagi lawa,tapi harga around rm100-200 je. err,still mahal la.but to compare,better la.lgpun,mcm ko ckp,bile je y nak pakai nye.beli skali,pakai skali. =)

    ReplyDelete
  2. hahaaa. tau tapee tapi nak jugaa. tgk laa nanti bila income dh bnyk. huhuuuu

    ReplyDelete