Apr 4, 2011

congrats shaheizy sam ;

assalamualaikum ,
ahaa mesti satu malaysia dah tahu.
anugerah bintang paling popular goes to shaheizy sam. wootwooot :D


and and yang tak tahan tu pemenang dapat hadiah kereta and entah apa lagi aku tak tahu. yang tu tak kisah, tapi yang aku kisah gila pemenang dapat pearl from rafflesia pearl err RM180 000 kot tak silap aku. sumpah lawa gila time tengok erra fazira pakai.


haaa tengok ! sumpah lawa gila design dia. klasik gituuu. kalau dapat kat aku tu , pehh memang aku simpan buat pameran ! hahaaa. tade laa. aku tak suka pakai barang2 perhiasan nie. err rimas kot. kalau mak mak datin suka aa benda2 camgini. eeuww -.-'

just minat dengan design dia je. tade laa sampai nak benda tu. kalau aku yang simple2 ye sudah memandai kann kan . heee

haaa lagi satu , eei suka gila tengok bukan cinta biasa nobody version. yooo nak menjerit aku tetiba terselit korea kat situ. hahaa. sumpah sengal ~

okey okey dah sampai sini sahaja.
to shaheizy sam, dah menang tu jangan lupa diri ! nanti peminat menyampah even err aku tade laa minat sangat shaheizy sam. belakon dalam adnan sempit and nyangkung blur je. hahaa dah dahh



p/s : my senior said , pangkat besar boleh menyebabkan lubang kubur jadi sempit and sabda Rasulullah SAW, orang kaya lambat masuk syurga 40 tahun berbanding orang miskin. so renung renungkan dan selamat beramal.


:D

No comments:

Post a Comment