Mar 28, 2011

tak harap mahal janji aku gembira ;

assalamualaikum.
ini hadiah daripada siti nur amira anak hishamuddin menteri apetah tu. okey tak payah merepek. bapak dia bukan menteri. bapak dia politik politik punya olang.

aku tak harap mahal mahal sebab aku tahu kawan kawan aku ramai penanam anggur yang berjaya dekat farmville tak pun dekat cityville.

aku minta siti langgankan majalah epop malay setahun tapi dia cakap kau ingat aku anak zetty aziz. okey ini aku tambah sendiri. hhahaaa. dia cakap itu kau cari sendiri baik dia beli untuk dia.

kepada yang tak tahu majalah epop malay tu apa. korang boleh cari dekat pak cik google. make sure yang lelaki or yang perempuan yang anti-anti tu cari baldi takut korang muntah atas keyboard !

ini majalah memang khas untuk peminat kipas susah mati dekat korea japan and taiwan. tapi banyak pasal korea jelaa. sebab sekarang kan demam korea melanda landa.

okeh tak payah merepek ; mari tengok tengok



haaa. aku gembira suka hati gila sebab kau tengok. okey ada jungshin hahaa. rambut dia dah err makin okey than before. siti cakap full mv keluar esok. yehaaa tak sabar mak nak tengok nooo

;D

handphone ku!

No comments:

Post a Comment