Mar 30, 2011

perempuan vs lelaki ;

 assalamualaikum ,
entry before tidur saja je nak buat perbandingan.
antara lelaki dengan perempuan mana lagi hot ?

PEREMPUAN ! hahaaa. elehh sebab kau perempuan azila boleh laa cakap camgitu. ehh taklah manade. aku adil dan saksama :D

lelaki and perempuan masing-masing ada kelebihan sendiri.
lelaki and perempuan masing-masing ada ego tersendiri.

ishh dah merepek!
sebenarnya aku nak tulis pasal perempuan suka show perasaan mereka tanpa segan silu. tak begitu. tak puas hati boleh tengok comment member member korang yang perempuan. dorang tak segan silu cakap sayang kau , iloveyou , rindu kau and so on dekat wall post


and and orang yang baca pon macam tak hairan. takde pon cakap ' eei lesbo dohh '


cuba kalau lelaki tulis wall post dekat member dia macam iloveyou , sayang kau , rindu rinduan . mau tak kena sound
' yekk gila gay kau ' hahh jangan nak sangkal kenyataan aku. lelaki memang macam gitu. tak romantik langsung dengan member. hahaa okey tak dapat aku bayangkan kalau ada lelaki rupa gitu aww aww comment romantik2 dengan member dia.


setakat nieh tak jumpa lagi laa. tapi mane tau one day aku terjumpa couple gay boleh aku show off kat sini. err tak jahat kann ? peduli apa aku   *rolling eyes*


conclusionnya , perempuan lebih romantik dari lelaki ! hahaaa. lelaki show sayang dorang dengan main tumbuk tumbuk sepak sepak camtu. dah tak payah nak tipu. dua tahun aku duduk sekelas dengan 23 orang budak lelaki yang macam macam ragam.



:) handphone aku dah okey but lcd dia ada corak air ! nanti2 gue mau tukar lcd dia.

1 comment:

  1. haha...23 lelaki...
    ada gay boy gak la...tapi dua2 da de gf...

    ReplyDelete