Mar 27, 2011

message from hotlink ;

hello peopleee ,
salam diberi pembuka bicara ,
err dah dahh. dah habis sekolah pantun pun aku dah tak reti karang. masalah -.-'

assalamualaikum ya ahli ,
ahli mana korang ? sendiri sambung okey.

tadi tadi pagi tengah lepak depan pc nak update pasal benda nie sekali internet connection tade. macam iabic ! hahaa. sendiri korang cari maksud ayat aku tu.

so aku continue laa malam nie.
haa pasal message from hotlink ni kann aku tengah lepak.
ingat kan bibik aku yang hantar message pastu aku tengok

FROM HOTLINK !

message nya begini. SILA BACA DENGAN KUAT DAN JELAS. okey
tak nak baca tutup pc pergi tidur sana buat tahi mata.

message :
selamat hari jadi ! nikmati panggilan suara maxis ke maxis PERCUMA pada 28032011. ganjaran hotlink untuk pelanggan setia kami. caj biasa dikenakan untuk servis lain.

sekian itu sahaja berita nasional pada hari ini. tett

kenapa laa untuk servis lain tak percuma juga. tak best betol.
lagi satu. bila laa aku nak renew sim celcom aku. celcom center kat tempat aku nie paling dekat penah aku nampak pun dekat tanjung karang. jauhhh tu even kalau naik kereta dalam 45 minit je.


:|

No comments:

Post a Comment