Mar 31, 2011

hi , i'm halimah so'od ;

assalamualaikum ,
hahahaaa. shh aku tukar name kot :D hee

ehh bukan dalam ic okey.
dari aku tukar halimah so'od dekat ic baik aku tukar jadi bunga citra lestara . ahaa. kan antik gituuu. aku saja saja tukar dekat facebook nak tengok reaction dorang.

mula mula aku tukar ALIZA SCHI dorang terus dapat detect sebab ada tulis SCHI. kira nama aischi tu dah jadi identity aku laa camgitu. so aku tukar laa lain. hahh ambik kau jadi halimah so'od. sedapp apa name tu. hahaa

tapi dorang still boleh detect. siodd jeh aku dah siap hide gambar sume tukar profile banner lagi. sanggup remove name aischi padahal aku suka gila kot name tu.


ahaa tapi ada bape kerat still tak dapat cam. yaa gue enggak kisah tapi err sedih juga laa sebab ada member aku since darjah 6 kot. hehh sampai hati tak cam aku. huhuuu


tapi mostly cam laa. proud laa kat korang. that's mean korang concern pasal member korang. kan bagus gituu. okey tak kisah laa budak sekolah aku. sebab dorang memang tak boleh nak tipu langsung. ciss ! hahaa. dekat korang korang yang lelain yang tak penah jumpa yang just contact pakai facebook je. err bagus laa korang.


sayang member member aku. muah ! :D
p/s: aisachi maksud dia berkat cinta. dah dahh sshhh ! ahaa

No comments:

Post a Comment