Mar 20, 2011

akhirnyaaa yayaa ;

salam satu malaysia and salam thambi buat
encik abu zarin kalau dia terbaca :D

ahaa finally dah dapat tukar phone baru !


E63 jeh tak hot macam experia :D
 penat tau aku membanting tulang. target just nak tukar phone jehh.
kalau dulu abah aku suruh duduk jaga kaunter dekat restoran tu, aku buat boo layan jeh. tapi tengok keuzuran phone so aku merelakan lah hati dari aku duduk rumah online and tido je kann. minta kat abah aku ? ahaa kirim salam lah jawap nya. abah aku cakap janji dapat sms ngan dengar orang cakap dah cukup nak canggih manggih buat ape -.-


abah aku jenis nak something usaha sendiri so usaha lahh aku dengan tulang empat kerat. dah bunyi bunyi tulang aku macam ali baba. kena minum susu HL banyak banyak aa ni. aku tak tua lagi weh nak minum anmum. anmum bukan susu ibu mengandung ke ? ahaaa


pasni nak kumpul duit pulak nak beli cemera DSLR pffft ! aku nak tangkap gambar je laa weh bukan nak jadi photographer. ahaa cikai cikai je. aku kan miskin papa kedana. duit makan minum baju tempat tinggal semua parents tanggung. miskin kan ? sedih aku. takde harta nak bangga bangga.


pastu dah beli camera beli laptop pulaa. ahaa macam angan mat jenin pula kan tapi biar aa. mendaki gunung perlu daya usaha ! err aku miskin. umur dah nak masuk 18 takde lappy sendiri. ma aku cakap aku bukan kena buat assigmnt pun nak lappy2 nieh. pc banyak tak payah gedik. tapi pc tak boleh baring telentang sambil online maa -.-


ma cakap alah kau masuk university nanti abah beli kan juga.
err abah nanti beli murah murah. ( dasar anak meterialistik ! ) hahaa . actually beli guna duit sendiri kepuasan tu lagi terasa. then kita sayang lebih gila sebab benda tu hasil tulang empat kerat bunyi bunyi kita. kan bagus gitu. tak payah susah kan orang tua


err abah nak VIVA !
:D

No comments:

Post a Comment