Feb 27, 2011

it's februari ;



salam sejahtera kepada semua blogger sekalian .
reader bukan blogger pun tidak dilupa .


by the way , nak cecita sikit .
sekarang bulan dua dah . bukan baru nak masuk bulan dua tapi dah nak akhir bulan dua tahu . esok 28 februari . tahun nie bukan tahun lompat so that's mean esok last februari and bulan mac pun menunjuk kan muka .

kalau dah bulan mac menunjuk kan muka , maksud nya di sini . result spm pun makin menghampiri diri . sekarang mana2 aku pergi , mesti makcik2 , pakcik2 , jiran2 semua tanya tarikh result bila ?


" saya bukan kerja kementerian laa makcik "
( dalam hati jehh . kau nak mampus cakap cmtu ngan orang tua )


" entah laa . tak confirm lagi bila keluarnya . banyak sangat tarikh yang dorang target . tunggu keluar berita jelaa . cikgu kat skola pun cakap 23mac "
( nie baru ayat betol kalau ada orang tanya . hehee )


okey . semua member aku pun tanya aku juga . ingat aku anak pengerusi kat kementerian tu ke . grr . balik2 aku cakap tunggu je keluar kat berita . cepat atau lambat sama je . tetap keluar juga enn . so tak payah nak gelabah ayam sangat . insyaAllah semua okey .


cehh gaya aku cakap macam dah ready 100% nak tengok result aku . padahal dalam hati dah macam rasa nak keluar melompat dah . okey itu hiperbola . sekian terima kasih


ohh ya to all spm candidates 2010 . selamat menghadapi result korang . semua atas usaha korang juga enn . yang selebih nya DIA yang menentukan . so doa banyak untuk semua . semoga tenang menghadapi tak meraung2 macam orang gila . steady and cool !

( nasihat lebih . nanti aku yang lebih . tettt )


 bersediakah anda ?


No comments:

Post a Comment