Feb 9, 2011

buat muka kerek ;


hello peopleee ,

haaa yang nie pula untuk entry second day punya i'm as bos kecik :D
bhahahaaaa . berangan lebih -.-


okey hari nie memang kena beli barang banyak gila !
tak penah penah aku shopping barang untuk kedai tu . selalu abah aku je yang buat . hmmm . masa kat pasar basah tu , aku kena beli sotong kering besar . pastu aku tanya laa harga kat cina ke indon tah penjual tu . so dia cakap 1kg = RM24 ! amboi mak nenek mahal nya . aku pon nak beli ke tak ? aishh susah betol . pastu pastu idea datang . aku call lahh abah aku depan depan cina tu .

aku and abah  ;
"abah , selalu abah beli sotong kering katne ?"
"kat pasar basah laa , kat tepi penjuru tu"
"ohh 1kg selalu dia letak bape ?"
"selalu abah beli dia letak RM20 je"
"dia cakap kat ila 24 laa abah"
"dia tipu tu sebab tak penah nampak muka ko beli"
"haa okey okey . nanti pape hal ila call abah"

aku and penjual  ;
" abah saya cakap selalu RM20 ! "
" RM24 ! "
" no no , saya baru je cakap dengan ayah saya "
" u meniaga ke "
" a'ahh "
" itu kedai mana "
" itu kopi o sana "

pastu cina tu buat muka tak boleh belah sebab tak puas hati bungkus2 sotong tu . pastu main kasar plak bagi ganas ganas . hehhh ! pastu before aku blah dia pegi menjeling . hoi ingat mata lawa sangat ehh ?!

No comments:

Post a Comment