Jan 21, 2011

ustaz amirul ;

saya suka ustaz amirul , tapi tapi ustaz amirul tak kenal pun saya . macam mana dia nak kenal saya ? anda gila ? ustaz amirul tu kan tajuk cerita slot zehra tiap hari jumaat malam sabtu tu . hahaaa . saya suka si pembawa watak ustaz amirul . siapa lagi kalau bukan hero idaman malaya pengganti rosyam nor si ashraf muslim . ehh bukan hero idaman malaya sekarang farid kamil ke ? hehh saya tidak suka farid kamil ! fullstop .

ahh jangan merepek lebih lebih . okey kembali ke tajuk ustaz amirul . saya suka tengok muka dia . muka dia nice kan , kan ? kan ?! angguk lahh . hehh tu pun nak kena cakap jugaa -,- pastu bibir ustaz amirul tu macam angelina jolie kan . hahaa . kalau anda tak percaya sila tengok gambar ustaz amirul bila nak iklan tu .walaupun bibir dia macam angelina jolie yang seksi tu , tapi dia tetap menjadi pujaan hatiku . muka dia sangat soft untuk di lihat . ngeh ngeh .

ohh patut laa rabun mata kau makin tinggi azila . sebuk mengusha anak dara teruna orang . hahaaa . tiada kaitan pun . mungkin sebab aku banyak mengadap skrin computer sampai 2-3 pagi sambil bergelap gelap . anda jangan amal kan perkara yang tidak sihat seperti cik azila tengah amal kan ini . memudaratkan penglihatan anda !

amirul firdhaus ;

siapakah si amirul firdhaus ? ohh dia classmate saya . dia suka riak dengan saya . dia suka paw saya seringgit . saya pun suka paw dia seringgit . dia suka riak dengan saya cakap ;

"ashraf muslim kalau berlakon mesti guna nama aku ". hehh perasan betol budak ni ! tapi memang tidak dinafikan .
dalam cerita puaka niyang rapik ashraf pegang watak ustaz amirul
dalam cerita aku masih dara sebagai firdhaus
yang terbaru drama ustaz amirul ni lahh , siap jadi tajuk lagi .
mana tak riak si budak amirul firdhaus nie . hehhh

pape punn ashraf muslim tetap best ! :D
agak agak berapa ramai mak mak kat luar sana nak jadikan dia menantu eh ? haha

 saya suka lelaki pakai glasses:D
tengok ashraf pakai , smart kan . hee

No comments:

Post a Comment