Jan 15, 2011

taktau nak meraban ape -,-

hello peopleee ,
hehee , ehh before tu assalamualaikum . haa jawap ! dosaaa nanti :P

jengjeng , tukar lagi background , headbar and watsoeva .
kalau aku rajin banyak mesti lagu sekali aku tukar pastu blabla and bla . semua lahh .
heheee , mesti sesiapa yang bukan penganggur sepenuh masa jeles gila kan ngan aku .
wahhh banyak nya masa budak nie , kerja melepak depan pc 12/24 jam ! hahaa

takpayah nak jeles laa wey , korang tau tak . gila bosan duduk rumah nie .
well orang yang biase duduk asrama memang akan cakap macam tu .
ye ahh selalu bangun tido tengok kanan kiri , member korang .
nak mandi , ada member . nak makan ngan member .
boleh katakan sume life korang ngan membe lah kalau duduk asrama tu .

pastu pulaa yang aku tak puas hati nye
dorang cakap pengambilan unversiti area september .
gilaa lah . okey matrik bulan 5 . result pulak kua bulan 3 .
korang bayang kan bape lame aku jadi penganggur terhormat ?

haishhhh . saya jadi suri rumah tangga full time tau sekarang !

No comments:

Post a Comment