Jan 22, 2011

siapa diorang ?

hai hai kawan , salam lahh dulu :D

okey selalu nya , aku suka sangat sangat lepak baca cerita dekat belog nie AMRAFAHAN . heee
sebab aku suka baca pasal anak anak si pemilik belog . sorry , lupa nama bapa dia laa :D
anak pemilik belog terdiri daripada abang and si adik adik perempuan . kembar tiga tau . tu aku suka baca gelagat mereka semua . hee kelakar .

 saya promote ehh gambar anak encik . 
tak suka boleh cakap , nanti saya remove :D
tu abang dia aqil , yang tiga tu bapa dia panggil auni , auni and , auni je . hee

pastu encik si pemilik belog , selalu sangat promote cerita pasal  BEN ASHAARI . dia itu laa ini laa . aku ada juga singgah belog dia . saja nak mengusha anak teruna orang tengok siapakah dia . penyanyi ? macam bukan . pelakon ? tak penah nampak pun kat tv tapi dia sangat femes laa dekat belog . kalau HANIS ZALIKHA tu aku kenal laa juga . sebab dia model . mula2 aku tak kenal juga tapi kakak aku yang bagi tau . ye laa duduk asrama tak sempat nak explore semua belogkan . tengah tunggu spm nie laa betol2 free gilaa

okey berbalik kisah ben ashaari tu , aku agak agak jelaa , ohh abang nie dia femes kot kat belog . sorry saya tak habis lagi explore blog encik ben :D nanti saya explore sampai saya tahu siapa ben ashaari yang sebenar . ekekekekee :D


siapakah beliau yang menjadi tanda tanya saya ?
ada orang tahu ?



2 comments:

  1. salam...

    singgah pagi yg hening sambil folo ur blog...****13

    ReplyDelete
  2. Selamat Hujung Minggu! :)

    Sebab blog ni sumpah lawa dan cute saya polo tau! Happy Blogging! :)

    Psst! : Opocot! Girls Favourite Quotes.
    Psst! : Kawan? Ada ke yang lebih baik dari yang terbaik?!
    Psst! : Inilah Misi 20002!

    ReplyDelete