Jan 19, 2011

setiap hari ;

hepp oghe malaye .
hahak dah boleh jadi menantu makcik kelate tak ?
uhh nehi never taknak . terima kasih .

saya cari pure selangor saja kalau boleh . sebab saya pure selangor :D
hahahaaa . ehh apa kau merepek pasal benda nie ?
benda ni kau boleh post lagi lima enam tahun akan datang ! okey deal

okey pasal benda aku buat setiap hari memang benda sama .
macam mana tidak boring nok ?

okey pagi pagi lagi aku dah hidup kan bunyi mesin basuh . gedang gedung gedang gedung . duhh tipu sangat bunyi mesin basuh macam gitu ghupunye ( rupenye ) .

pastu aku akan basuh pinggan periuk belanga kuali segala bagai . ohh lupa sudu garfu sekali . hahaha :D pastu masak air sebab air rumah aku suka cepat habis . budak kecik kecik yang tengah sekolah tu hantu minum air tahu tak ? tak tahu senyap !

pastu kemas kemas bilik , sapu sampah dari ruang tamu sampai dapur . buang sampah kalau ada alam flora datang  . ( lori sampah datang ada hari hari dia )

pastu sidai baju . siap semua . lipat kain semalam punya sambil tengok tv . pc pun aku bukak pagi pagi sebab kalau kerja habis awal terus online . heee :D

dah lepas siap semua duduk online kejap pastu dah agak agak pukul 12 lebih bapak aku pasti and mesti call punya tanya " dah masak nasi belum ? "

aku ape lagi mencicit lari dapur ambik beras semua pastu basuh basuh and masak . guna periuk elektrik jimat masa . agak agak kalau masak guna periuk api mau hangit nasi aku . hahahaaa . lauk pauk tak payah masak sebab bapa aku bawak dari restoran . pastu online lagi sambil tunggu budak budak tu balik . pastu dorang balik siap siap kan dorang for pegi sekolah agama pulak .

pastu kalau aku ngantok aku tido tak pun online jelaa sampai petang atau malam . kesian ohh pc kat rumah ni . dapat rehat bape jam je . kalau dia boleh cakap mesti dia sound keras punya kat aku . ekekekeee .

elehh kalau berani sound laa ! :D

itu sahaja setiap hari yang berlalu dengan takda benda menarik :'(

No comments:

Post a Comment