Jan 10, 2011

sape nak teman aku :/

hello peopleee ,

tadi bersamaan hari ahad aku hantar kakak aku balik UniKl MICET kt melaka ,
khamis hari tu pulak hantar kakak aku lagi sorang kat UniKL BMI kt gombak ,
rabu 1st week skola pulak , adik aku yang form1 blahh masuk asrama .
abang aku pulak dah balik kolej dia , praktikal dah habis .
adik aku yang form 5 tu plak dah balik hostel hari ahad lepas .

and adik2 aku yang lain dah start sekolah . even yang paling kecik pon dah masuk
darjah 1 ! hee adik beradik ramai laa kawan .
tapi kannn. aku nak masuk mana ? nak pegi mana ? grr .
gila bosan siakk duduk rumah . tapi aku tolong2 lahh jugak bapak aku .
aku nak keje luar tak bagi . hisshhh .

mesti korang pikir , ehh best apa kerja ngan parents . jadi anak tokey pulak .
hekk kau . bohsannn gila .dah laa main2 je kerja . tak serius langsung . hmmm

No comments:

Post a Comment