Jan 23, 2011

radiusite ;

assalamualaikum ,


sebagai menyokong kawan aku yang kerja kat radiusite nie ,
aku tolong laa promote kan untuk dia ; ini hanya untuk wanita sahaja !


sesiapa nak beli shawls ke tudung bawal ke pape jelaa .
boleh lahh tengok kat website ini ; RADIUSITE

okey boleh order melalui internet ya kawan kawan .
so apa lagi anda yang wanita , jommmm serbu !

ehh kalau lelaki nak beli kan for girlfie tak pun
mak ke granny ke punn boleh juga . tak halang okey :)



pssst : abu zarin , kalau laku . bagi aku comision sikit tauu . hahaaa
memain je okey . peace no war :D

No comments:

Post a Comment