Jan 6, 2011

malu bebbb -,-

hello peopleee ,
assalamualaikummmm .


hmmmm aku just nak cerita . macam mana nak start ehh ?
haa tadi aku tolong laa parents aku jaga restoran jap . okey laa jugak takda laa boring
dari duduk rumah takda nak buat apa kan baik aku tolong bapa aku . dapat laa juga income ;D

haa aku nak cerita tadi masa aku serve costumer , aku hantar mi udang banjir .
dah banjir tu korang tau tau jelaa , mesti laa kuah dia banyak gilaaa .
masa nak hantar tu tah macam mana boleh tetumpah kuah mi tu . sioddd segan plus cuak dohh
selamat tak tumpah atas baju pelanggan tu kalau tak mampuihhh .
and selamat jugak tu kedai bapa aku , kalau tak memang dah wasalam kena marah dengan bos .

pastu 2nd accident pulaa bila aku nak hantar soto kat pelanggan .
boleh pulak sudu dia tenggelam dalam kuah soto tu . hishh saja nak kasi aku maluuu .
pelanggan tu gelak je -,-

pastu ada satu hari tu , ada abang yang hantar ais tu datang kedai .
aku tak perasan dia masuk ( actually nampak tapi buat dekk je tak ambik kesah )
pastu abang tu pegi kaunter dengan sengih2 nya pasang kat aku ,
aku igt dia nak bayar makanan , so aku pon cakap laa
makan apa tadi ? dia boleh bantai gelak ! siodd je .
pastu dia cakap laa nak duit ais . aku dah segan cepat2 kasi dia duit 

emm overall okey laa . skill comunication aku pun dah okey sikit .
dah tak cuak sangat time nak ambik order . nak kira2 makanan tu tak hebat lagi .
sebab aku tak hafal lagi suma harga menu ;DDD

2 comments: